Delicious LinkedIn Facebook Twitter RSS Feed

My First Post


Assalamualaikum dan salam hormat,

Pertama sekali sampai juga hayat saya hendak menulis di blog ini. Susah juga nak buat blog ni.. 1st, kene fikir nama link.. then.. konsep apa nak dibuat dalam blog ni. jadi, saya namakan blog ni sebagai black in black. Tak tahu pun mana dapat idea tu, cuma spontan jaa.. mungkin ada ayat dalam post ini atau selepas ini agak "skema", sebab saya fikir gaya penulisan blog ni saya tetapkan formal 50% tak formal 50%. Harap rakan² yang lain dapat beri tunjuk ajar sikit cara nak handle blog ni.

Kalau bab² design ni saya agak tak kreatif dan tak mahir, jadi blog ni warna hitam cam ni ja.. Yang penting isi dalam blog tu dapat dikongsi :D. Post yang berikutnya mungkin ada membincangkan isu² sekarang atau masa lepas. Komen dan idea kamu semua amat saya hargai sekali. Jadikan blog ini tempat kita bertukar fikiran.

*Let`s FB azri_zulfadhli@yahoo.com Email: azri.zulfadhli@gmail.com

8 comments:

Unknown said...

welkem!
=))

azri said...

Thanks.. rasanya.. u aje lah yg bace blog ni.. wakakkkaka

Unknown said...

hehe baru2 lagi mmg la..nti dh popular komen i pon xbls da agknye..=p

azri said...

cetss... popular apenye... biasa² ja ni pun.. kui3~... ehh.. nak tnya.. kalau org post komen ni.. klau nak setting notifications mcm masuk dlm gmail ke.. x bleh ke ?

Unknown said...

entah..boleh rasenye..tp xigt pulak cane..sbb dlu ade satu msg tu die soh verify emel utk notf msk dlm emel tu..

azri said...

OWs.. ginih kene slalu tgk blog klau org komen.. kene blaja lagi ni psal blog

Anonymous said...

hehe. welcome bro..
aku pon baru je 3 bulan dlam dunie neh..
go..go..go..

azri said...

ekekkekee.. yeahh.. enjoy da blogg

Post a Comment